Сторінка психолога

Конфліктологія

ПРАВИЛА БЕЗКОНФЛІКТНОГО СПІЛКУВАННЯ

1. Не застосовуйте конфліктогенів, оскільки вони активізують конфліктне поле суперечностей.
2. Не відповідайте конфліктогеном на конфліктоген, бо ваш є резервуаром конфліктів. Психологи твердять, що так зростає сила конфліктогенів. Краще прагніть до потреби і налагодження гарних стосунків.
3. Здатність сприймати почуття іншої людини, розуміти її думки у психології називають емпатією. А тому доброю порадою для всіх буде: «Виявляйте симпатію до співрозмовника», — адже якась причина привела його до вас. Будьте мудрими. Тоді виникає інший стан психіки з іншими роздумами. Психологи вважають, що це стан, протилежний конфліктогенам, — доброзичливі думки щодо співрозмовника. Сюди належить усе, що поліпшує настрій людини: схвалення, комплімент, дружня усмішка, увага, цікавість до особистості, співчуття, повага до співрозмовника як до рівного собі тощо..
4. Спонукайте себе на доброзичливі думки. Цього навчають психологи. Кожен із нас потребує позитивних емоцій, тому людина, яка є джерелом доброзичливих думок, стає бажаним співрозмовником, навіть коли до неї досі ставилися дещо упереджено.